אילו מנות נוספות ניתן לאכול במסעדה?

אילו מנות נוספות ניתן לאכול במסעדה?

כמו שכבר פירטנו למעלה, המסעדה שלנו מתגאה במבחר אדיר ושופע של סושי רולס וקומבינציות. אבל – זאת רק ההתחלה!
בנוסף למגוון הרחב של אפשרויות הסושי המבוקשות שלנו, המסעדה שלנו מציגה גם תפריט אסיאתי נרחב ומגוון אשר מתאים למגוון של העדפות ושל תשוקות, כך שנוכל להבטיח לכם שאף אחד לא יישאר שבע.
אז מה התפריט שלנו כולל? בואו נפרט קצת. מפני שאנו מאמינים במתן חווית אוכל הוליסטית, מלאה ושלמה, דאגנו לכך שהתפריט שלנו יכלול שפע של מנות ראשונות, של מרקים, של מנות ווק ושל מנות אורז מעולות.
כך, אנו בעצם מבטיחים כי כל אחד ימצא את מבוקשו ויוכל ליהנות מערב אסיאתי בלתי נשכח.
– מנות ראשונות – המנות הראשונות שלנו מציגות מגוון נרחב של טעמים ושל מרקמים מגרים, ומהוות פתיחה מוצלחת במיוחד לארוחה מענגת. מטמפורה פריכה ומתקתקה ועד לכופתאות ממולאות בבשר, בטופו או בעוף – תוכלו למצוא מנה ראשונה שתעורר את בלוטות הטעם שלכם ותשאיר טעם של עוד.
– מרקים – המרקים שלנו מיוצרים בקפידה רבה, ומציעים שילוב מנצח של מרקם וגם של טעם. כך, בין אם אתם מעדיפים מרק מיסו נימוח ועסיסי ובין אם אתם מעדיפים מרק קליל וצלול יותר, יש לנו מגוון רחב במיוחד של אפשרויות אשר עשויות לענות על כל אחת ואחת מן ההעדפות שלכם.
– מנות ווק – עבור מי שמחפש מנה עיקרית משביעה, מנות הווק שלנו הן בחירה לא פחות ממצוינת. מנות הווק המפורסמות שלנו מפוצצות בטעמים מלוחים, חריפים, מתקתקים וארומטיים, והן אף מציגות מגוון של מרכיבים אשר מוקפצים על המחבת במומחיות עד לכדי רמת עשייה מושלמת.
– מנות אורז – מנות האורז שלנו הן תענוג אמיתי. הן כוללות מגוון רחב של טעמים ושל תוספות אשר מספקות ארוחה משביעה ושלמה. תוכלו למצוא אצלנו כל מנת אורז אסיאתית שניתן להעלות על הדעת – החל מאורז מטוגן קלאסי לצד עוף מוקפץ ועד לקערות אורז מענגות עם רוטב עסיסי וירקות מוקפצים – מנות האורז שלנו בהכרח מספקות חוויית אכילה מושלמת.
Facebook
WhatsApp
Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזור