האם יש לכם במסעדה מבצעים או ארוחות עסקיות?

אייקון מצוייר של צ'ופסטיקס מחזיקים סושי

האם יש במסעדה מבצעים או ארוחות עסקיות?

אנו מעריכים מאוד את הלקוחות שלנו ויוצאים מגדר הרגיל על מנת לספק להם חוויה אסיאתית בלתי נשכחת.
על כן, אנו מחפשים באופן עקבי דרכים לשפר את חווית האוכל שלהם מקצה לקצה.
לשם כך, אנו מציגים לעתים קרובות הצעות מיוחדות כמו גם אפשרויות של ארוחות עסקיות, אשר מוסיפות ערך מוסף ושמץ של ריגוש לתפריט האסיאתי הרגיל שלנו.
הצעות אלו מעוצבות בקפידה על מנת להבטיח כי כלל הלקוחות שלנו יוכלו ליהנות מחוויית אוכל יוצאת דופן – חוויה שהיא לא רק מענגת ומהנה במיוחד, אלא גם משתלמת לכל כיס ברמה הכלכלית והפיננסית.
הרי מי אמר שעל מנת לזכות בארוחת צהריים מלאה ומשביעה צריך לרוקן את הכיס?
אחת מן ההצעות הפופולריות ביותר שלנו היא ארוחת הצהריים העסקית שלנו, אשר כוללת שילוב מוצלח של מנה ראשונה ומנה עיקרית במחיר מיוחד.
הצעה מעין זו מאפשרת למיטב לקוחותינו להתענג על ארוחה משביעה וטעימה במהלך יום העבודה העמוס שלהם.
כל זאת, מבלי להתפשר ולו לרגע אחד על הטעם או על האיכות.
רוצים דוגמא? במסגרת הארוחה העסקית שלנו, תוכלו לאכול מנה ראשונה חמצמצה שתפתח לכם את התיאבון כמו חמוצים יפניים ולצד זאת מנה עיקרית דשנה ופיקנטית כמו מנת ווק חריפה, וכל זאת במחיר של המנה העיקרית בלבד.
בנוסף לארוחת הצהריים העסקית שלנו, אנו חושפים מעת לעת מבצעים מיוחדים ומשתלמים אשר מציגים תעריפים מוזלים על רולים נבחרים או על קומבינציות פופולריות.
הצעות מעין אלו נועדו לתגמל את הלקוחות הנאמנים שלנו ולספק הזדמנות למגוון האורחים החדשים והחוזרים שלנו להתמכר לטעמים המגוונים של הסושי ושל המטבח האסייתי שלנו.
אנו מעודדים את כלל הסועדים שלנו להישאר מעודכנים לגבי ההצעות והמבצעים האחרונים שלנו, אשר מתעדכנים באופן שוטף וקבוע, ואשר ניתן לגשת אליהם דרך אתר האינטרנט וערוצי המדיה החברתית שאנו מפעילים באהבה רבה.
למה כל כך חשוב לנו שתישארו מעודכנים לגבי שלל ההצעות המשתלמות שלנו? כי אנחנו עושים זאת עבורכם.
בסופו של יום, אנו מאמינים ביצירת חוויות ייחודיות, אשר מוסיפות רובד נוסף של הנאה למסע האוכל האסיאתי.
Facebook
WhatsApp
Email
חזור