סושי ברעננה

אייקון מצוייר של צ'ופסטיקס מחזיקים סושי

סושי ברעננה

סושי הוא בין המאכלים האהובים- לא רק באזור האסייתי, מקום הולדתו, אלא גם בישראל. ישנן מסעדות רבות של סושי, לישיבה ולאיסוף עצמי, חנויות פרטיות ורשתות בפריסה ארצית בפריסה בכל הארץ. מה היתרון בסושי ואיך לבחור נכון את המסעדה שלי?

סושי – למה כדאי?

לסושי שני יתרונות מרכזיים: קודם כל, הוא פרווה. עבור מי ששומר על כשרות, במקום להתחיל לחשוב האם אפשר כבר לאכול חלבי במסעדה או בית קפה או להתלבט האם להתבשר מהמבורגר או שניצל בחלה, אפשר פשוט לבחור בסושי הפרווה, בלי להסתבך.

דבר שני, לסושי יש מגוון טעמים: הוא לא בפורמט קבוע. גם המילויים שלו יכולים להשתנות ולגוון את המנה: ירקות, דגים וכן הלאה, וגם הרטבים שמעליו, שמעשירים מאוד את טעמו, הם רבים ומשתנים. כך, תמיד יהיה גיוון בטעמים: אפשר פעם אחת להנות ממתוק, פעם אחת ממלוח ובפעם אחרת מחריף.

ישנן מסעדות סושי שבהן מוצעות מנות נוספות, כגון פסטה, מוקפץ ומאכלים נוספים מבית המטבח האסייתי.

איך לבחור נכון סושי

כדי לבחור נכון סושי ברעננה, בחיפה, בדרום או בכל מקום אחר בארץ, כדאי לקחת בחשבון כמה פרמטרים:

  1. מחירים והמלצות: תמיד כדאי לבדוק המלצות באינטרנט, הן מבחינת הטעם, הן מבחינת המחיר.
  2. משלוחים: אם אתם לא גרים קרוב מספיק למסעדה או סתם רוצים להתפנק, כדאי לבדוק אם המסעדה מבצעת משלוחים או עובדת עם וולט או תן ביס, למשל.
  3. עושר תפריט: שווה לבדוק מהו התפריט המוצע, בטח אם אתם אוהבים סוגים מסוימים של סושי- גם בתוך עולם הסושי: רולים לעומת סנדוויצ'ים, למשל; וגם מחוצה לו- האם המסעדה מוכרת מאכלים אסייתיים נוספים, דוגמת בשר מוקפץ, סוגי נודלס ואטריות או מאכלים יפניים אחרים.
Facebook
WhatsApp
Email
חזור